mandag den 25. juli 2011

Hov forresten, jeg hedder Lærke...

Det slår mig pludselig, at jeg mangler et indlæg der fortæller lidt om MIG.... Og siden jeg gerne vil have, at i kender mig lidt, vil jeg da lige diske op med en omgang FAQ's... 3...2...1...GO!

Navn?
Lærke Shi Clemen Christensen (Shi er en rest fra mit kinesiske navn, er nemlig adopteret)

Kaldenavn?
Læske, Læller...

Alder?
P.T 15 år, fylder 16 den første Oktober.

Klasse?
10.

Skole?
Det må jeg ikke oplyse. Endnu. :-P

Linie?
HEST! :-P

Fritidsinteresser?
Øh. Ridning, Læse, Sport Stacking

3 ord der beskriver dig?
Grinende, Eftertænksom, Glad

Yndlingsfarve?
ORANGE! Oh yeah!


3 ting du ville tage med ud på en øde ø?
Macbook Pro, Kamera, Højt humør

Guilty pleasure?
Slik, Sodavand, sukker generelt

Hvis du har hængt på så længe er du sej.. Og så kender du mig lidt bedre. :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar