lørdag den 6. august 2011

En dag tilbage...

Ja, nu vil jeg helst ikke lyde som en Nik og Jay citerende person, men jeg kan ikke gøre for det. For der er rent faktisk "en dag tilbage".I morgen går det løs. Så flytter jeg mit liv ned på Langeland, og skal i gang med (forhåbentlig) et rigtig dejligt år!
Det er ret underligt at det er lige om lidt. Jeg har efterhånden vænnet mig til at tænke, at efterskole det var noget jeg skulle på om laaang tid. Så jeg er egentlig hverken nervøs eller spændt. End ikke da jeg pakkede i går slog det mig, at nu var det nu.
Jeg ved ikke, om det er sådan folk generelt har det før de tager på efterskole, men det er om ikke andet sådan jeg har det.
Det gode ved disse blogs er, at man får svar på nogle af sine spørgsmål om efterskolen. Men jeg tror ikke jeg har fået svar på alle mine. Så nu bruger jeg lige 10 minutters tid på at komme på en masse spørgsmål, og når året så er slut (hvis jeg husker det) vil jeg besvare dem allesammen med bagklogskabens lys. Mange af disse spørgsmål er de typiske som bliver besvaret på alle blogs, men nogle af dem er lidt mere unikke.

Hvor meget tøj skal man have med?
Skal man have lært at vaske i forvejen?
Bliver den første nat ikke bare vildt akavet?
Får jeg nogle venner?
Får jeg nok søvn?
Er mit sengetøj ikke bare for pinligt?
Skal man virkelig have vækkeur med?
Tør jeg gå på natterend?
(I tilfælde af overflod af piger, hvis man selv er en pige) Bliver der ikke meget pigefnidder?
Har man overhovedet alenetid?
Er der spøgelser?

Flere bliver tilføjet senere. xP

3 kommentarer:

  1. Jeg er lidt interesseret i hvorfor du tror at der er spøgelser på din efterskole? :-D

    SvarSlet
  2. Fordi fordi fordi... Da vi var dernede til nye elevers dag sagde forstanderen, at der altid var spøgelser i elevsæsonen, men de var væk om sommeren. :-D

    SvarSlet