tirsdag den 22. maj 2012

Sol og dejlig sommer!

I dag har været den lækreste sommerdag af alle lære sommerdage i 100 år. Vi har siddet ude hele dagen, gledet rundt på en præsenning (øh... hvordan staver man det?) indsmurt i brun sæbe og bare hygget.
Jeg elsker disse dage, hvor jeg kan stoppe op i hverdagen og sige til mig selv: "Ih, hvor jeg elsker at gå på efterskole!".

Ud over det er vi blevet mindet på 3 gange i dag, at vi skal stoppe om en måned. Men jeg er helt vildt ligeglad. For jeg nyder øjeblikket for meget til at tænke over fremtidens sorger.

Livet må forståes baglæns, men leves forlæns! - Søren Kierkegaard

Ud over det, glædelig synopse og dispositionsskrivning til alle jer, der er så uheldige at skulle til prøve i noget som helst. ;-)
Glade dejlige solskinsdage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar